Malarstwo polskie na aukcjach zagranicznych


Historia sprzedaży


Juliusz Kossak

Generał Poniatowski
Generał Poniatowski
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

10.06.2011

Sotheby's, Nowy Jork, USA

USD 8.000 - 12.000


USD 6.250 




Kobieta na koniu
Kobieta na koniu
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

15.09.2010

Doyle New York, USA

USD 2.500 - 3.500


USD 4.375 




Góral na koniu
Góral na koniu
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

15.09.2010

Doyle New York, USA

USD 2.500 - 3.500


USD 3.438 




Kozak z luzakiem
Kozak z luzakiem
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

21.04.2010

Bonhams, Nowy Jork i San Francisco, USA




USD 10.980 




Chrzestna
Chrzestna
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

01.04.2010

Boisgirard, Paryż, Francja

€ 2.500 - 3.000


€ 2.200 




Scena bitewna
Scena bitewna
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

19.11.2008

Boisgirard, Paryż, Francja

€ 3.000 - 4.000


 


Nie sprzedany lub brak danych na temat sprzedaży.

Rycerz
Rycerz
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

19.11.2008

Boisgirard, Paryż, Francja

€ 3.000 - 4.000


 


Nie sprzedany lub brak danych na temat sprzedaży.

Szlachcic na koniu
Szlachcic na koniu
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

22.06.2008

USA

$ 2.000 - 3.000


$ 10.000 


Wygląda dobrze.

Scena batalistyczna
Scena batalistyczna
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

11.06.2008

Boisgirard, Paryż, Francja

EUR 15.000 - 20.000


EUR 15.200 





NA SPRZEDAŻ
     

SKLEP

Strona niniejsza prezentuje rezultaty sprzedaży wybranych obrazów polskiego malarstwa w zagranicznych domach aukcyjnych i ma charakter wyłącznie informacyjny. Redakcja artyzm.com nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne pomyłki i przeoczenia przy wprowadzaniu publicznie dostępnych informacji. Obecność w naszej galerii sprzedanego obrazu nie musi być miernikiem jego autentyczności.