Malarstwo polskie na aukcjach zagranicznych


Historia sprzedaży


Jan Lebenstein

Bez tytułu
Bez tytułu
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

25.05.2011

Doyle New York, USA

USD 20.000 - 30.000


 


Nie sprzedany

Bez tytułu
Bez tytułu
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

05.05.2010

Doyle, Nowy Jork, USA

USD 5.000 - 7.000


USD 6.875 




Totem
Totem
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

19.05.2009

Doyle, Nowy Jork, USA

USD 2.500 - 3.500


 


nie sprzedany

Figura osiowa
Figura osiowa
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

19.11.2008

Ader, Paryż, Francja

€ 1.500 - 2.000


€ 3.718 




Potwór
Potwór
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

19.11.2008

Ader, Paryż, Francja

€ 2.000 - 2.500


 


Nie sprzedany lub brak danych na temat sprzedaży.

Monster
Monster
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

19.11.2008

Ader, Paryż, Francja

€ 2.500 - 3.000


 


Nie sprzedany lub brak danych na temat sprzedaży.

Figura Axialna
Figura Axialna
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

15.01.2008

Christie's, USA

$ 8.000 -12.000


$79.000 


Rewelacyjna cena sprzedaży tego wielkiego obrazu Lebensteina. Warto inwestować we współczene dobre malarstwo polskie.

Spotkanie Abrahama z Sarą
Spotkanie Abrahama z Sarą
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

21.11.2007

Francja

€ 1.500 - 2.000


€ 2.700 




Figura osiowa
Figura osiowa
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

19.10.2007

Francja

€ 3.000 - 4.000


unsold 





NA SPRZEDAŻ
     

SKLEP

Strona niniejsza prezentuje rezultaty sprzedaży wybranych obrazów polskiego malarstwa w zagranicznych domach aukcyjnych i ma charakter wyłącznie informacyjny. Redakcja artyzm.com nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne pomyłki i przeoczenia przy wprowadzaniu publicznie dostępnych informacji. Obecność w naszej galerii sprzedanego obrazu nie musi być miernikiem jego autentyczności.