Malarstwo polskie na aukcjach zagranicznych


Historia sprzedaży


Simon Mondzain (Szamaj Mondszajn)

Witamy w nieznanym
Witamy w nieznanym
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

03.03.2021

Bonhams, New Bond Street, Londyn




PLN 214.992 


GBP 40.250

Oferta
Oferta
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

03.03.2021

Bonhams, New Bond Street, Londyn




GBP 60.250 


PLN 321.953

Wieś z dużym drzewem
Wieś z dużym drzewem
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

02.12.2009

Boisgirard, Paryż, Francja

€ 3.000 - 4.000


€ 4.000 




Gitarzysta
Gitarzysta
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

10.06.2009

Boisgirard, Paryż, Francja

€ 600 - 800


€ 600 




Wazon kwiatów
Wazon kwiatów
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

10.06.2009

Boisgirard, Paryż, Francja

€ 1.500 - 1.800


€ 1.450 




Portret młodej kobiety
Portret młodej kobiety
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

06.05.2009

Ader, Paryż, Francja

€ 2.000 - 3.000


€ 2.200 




Zapaśnicy
Zapaśnicy
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

19.11.2008

Boisgirard, Paryż, Francja

€ 1.000 - 1.200


 


Nie sprzedany lub brak danych na temat sprzedaży.

Żaglówka w zatoce
Żaglówka w zatoce
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

09.04.2008

Ader, Paryż, Francja

€ 1.000 - 1.800


€ 3840 




Dziewczyna z naszyjnikiem
Dziewczyna z naszyjnikiem
Data sprzedażyMiejsce sprzedażyWycena szacunkowaCena uzyskanaUwagi

26.03.2008

Boisgirard, Paryż, Francja

EUR 1.500 - 1.800


EUR 3.300 





NA SPRZEDAŻ
     

SKLEP

Strona niniejsza prezentuje rezultaty sprzedaży wybranych obrazów polskiego malarstwa w zagranicznych domach aukcyjnych i ma charakter wyłącznie informacyjny. Redakcja artyzm.com nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne pomyłki i przeoczenia przy wprowadzaniu publicznie dostępnych informacji. Obecność w naszej galerii sprzedanego obrazu nie musi być miernikiem jego autentyczności.